Persoane interesate

duminică, 17 martie 2013

Capitolul 9

Capitolul 9 Revederea


Bella pov.
 Ne-am dus  a doua zi in Forks.Ne indreptam spre noua noastra casa care se afla la marginea orasului si pentru a ajunge acolo trebuia sa trec prin Forks.Au inceput sa imi vina amintirile rand pe rand la orasul in care am copilarit.Cand am trecut prin fata casei mele care acum este parasita , mi-am amintit tot ce s-a intamplat , toate suferintele prin care am trecut , accidentul meu,moartea parintilor mei, confruntarea dintre mine si Edward si nu in ultimul rand albumul pe care mi l-au distrus si toate acele minciuni.Imi dadusera lacrimile.Dar m-am gandit si la Elena, la momentele petrecute impreuna si chiar eram curioasa daca mai era suparata pe mine pentru ca am plecat fara sa mai iau legatura cu ea pana acum.Poate s-a mutat, ma gandeam eu .Sper ca este fericita si ca are o viata asa cum si-a dorit.
            -Iubito, te simti bine? Pari trista, spune Mike punandu-si mana pe umarul meu.
            -Ma simt bine!spun eu evitand sa ma uit la el  pentru  a nu-mi   vedea lacrimile.Continuam sa ma uit pe geam.Mike nu stia de trecutul meu.I-am spus inca de la inceput  ca am suferit mult, ca mi-am pierdut parintii si partea cu memoria ,dar nu stia unde ma nascusem sau alte detalii.Cand o sa consider ca este momentul potrivit  o sa ii spun, asa i-am zis iar el nu m-a mai intrebat nimic de atunci .Am avut un impuls de ai spune in seara in care m-a anuntat ca ne mutam in Forks dar m-am abtinut.Renesme era in culmile fericirii , era bucuroasa ca puteam merge la plaja , oceanul fiind aproape de noi si ca avea sa isi faca prieteni noi cu care sa se joace in parcuri.Chiar mi-a spus ca nu ii placea  aglomeratia din Seattle.Ma bucuram ca este fericita , dar era mai bine daca ne mutam in alta parte.Se pare ca acesta este destinul meu , orice as face ca sa scap de trecut , gresesc si ma intorc de unde am plecat
            Casa era foarte frumoasa, avea o curte mare plina cu copaci si flori .Avea 2 etaje , garaj si piscina.Renesme deja alerga prin curte cantand si razand .M-am gandit ca macar pentru familia mea trebuia sa fiu mai puternica , sa nu ma doboare amintirile si sa fiu fericita.macar o data sa fac cum imi este soarta fara a ma impotrivi.La parter era bucataria, sufrageria era spatioasa, avea un semineu si o usa din sticla cat peretele care dadea in curte iar mike avea un birou la care avea sa lucreze de acum in colo.La etaj se aflau camerele noastre.Camera lui Renesme era roz  si era foarte frumoasa ,iar dormitorul nostru era la fel de frumos , avea un pat foarte frumos si mare acoperit cu asternuturi rosii , avea chiar si o terasa.Puteam admira tot orasul de acolo.Toata ziua am despachetat si aranjat camerele.Mike ma ajuta cate putin dar era mai mult vorbea la telefon cu partenerul lui de afaceri pentru care a venit aici.Din cate am inteles eu urma sa vina maine la noi sa ne ureze bun venit.
A doua zi de dimineata am pregatit-o pe Renesme pentru a merge amoandoua la cumparaturi de jucarii noi si hainute.Speram sa nu intarziem petru ca Mike vroia sa ne prezinte si pe noi prietenului lui de care vorbeste toata ziua.
Edward pov.
Eram in fata casei lui Mike .Eram nerabdator sa incepem sa lucram impreuna.Chiar el mi-a deschis usa.Era blond si cu un fizic destul de puternic, oricum era foarte prietenos cu mine si ma facea sa ma simt de parca l-as cunoaste de o viata.
            -Buna, in sfarsit de cunosc in persoana , imi spune el invitandu-ma in sufragerie.Avea o casa foarte frumoasa, chiar imi placea cum a aranjat pe aici.Mike m-a surprins  uitandu-ma cu interes prin camera  .
            -Noroc cu sotia mea, ea a aranjat totul in doar cateva oreAcum este plecata cu fiica mea in oras dar o sa vina imediat.Am inceput sa discutam  , la un moment dat se aude usa de la intrare si niste voci .
            -Se pare ca au venit, imi zice .Bella draga vin-o te tog aici in sufragerie.Am devenit dintr-o data impietrit, nu se putea ca aceea Bella sa fie sotia lui  si sa mai aiba un copil.Numai la lucruri imposibile ma gandeam.Prima care intra in camera este fetita care era foarte draguta.Avea niste ochi mari si ciocolatii si parul blond si lung.Dupa aceea a intrat si ea.In acel moment am scapat cana cu cafea din mana.Cred ca aveam vedenii.Era chair Ea.
Bella pov.
Am intrat in casa razand.I-am cumparat o gramada de jucarii lui Renesme dar nu numai ei i-am cumparat  , mi-am luat si eu ceva de imbracat si cateva lucruri pentru casa.Din sufragerie ma striga Mike sa ma duc la el.se pare ca a venit musafirul nostru.Renesme deja fugise la tatal ei.M-am descaltat, am luat sacosele si m-am dus dupa ea.
            -Am venit! spun eu fericita intrand in camera.Langa sotul meu se afla Edward .In clipa in care m-a vazut a scapat cafea , dar a prins-o la timp si nu s-a varsat nimic.O doamne Edward este in casa mea, doar nu este elomul cu care o sa lucreze Mike.Cand incepusem si eu sa ma simt bine.Dar mi-am dat seama ce dor mi-a fost de el, imi venea si sa plang dar si sa fug la el si sa il imbratisez si sa nu ii mai dau drumul.Vazand ca nu spun nimic, Mike face prezentarile.
            -Edward ,ea este Bella , sotia mea, iar fetita aceata este Renesme.Nu-i asa ca am cele mai frumoasa fete?
            -Da se pare ca da, spune Edward uitandu-se la mine insistent.Ma bucur sa va cunosc, eu sunt Edward Cullen.Eu dau din cap si ma asez jos langa Mike.Cat timp au vorbit ei , eu nu am scos nicio vorba, doar dadeam din cap cand eram intrebata cate ceva.Edward mi se parea ca se uita tot timpul la mine.Cand pleaca Edward , il salut si plec fugind spre scari.M-am dus in baie si am inceput sa plang cum nu mai plansesem de mult timp.Nu se schimbase nimic de atunci, numai el ma putea face sa plang in asa fel.
La cina Mike ma intreba daca ma simteam mai bine .Eu ii spusesem imediat dupa ce a  plecat Edward ca ma durea burta.
            -Sa stii ca imi place foarte mult de Edward, tie nu draga mea, ma intreaba el.vazand ca nu ii raspund continua:Maine seara ne-a invitat la el acasa la o petrecere de ziua lui.
            -Nu cred ca vreau sa merg, nu prea imi place de el.
            -Nu Bella , tu trebuie  sa mergi cu ajutorul lui am ajuns aici.nu este frumos ca sa merg singur cand sotia mea sta acasa degeaba. Spune el nervos.Nu il mai vazusem asa de suparat niciodata, parea cu totul altfel.mai toata cina ne-am certat pe teme asta.pana la urma am renuntat si i-am promis ca merg.Nu vroiam sa ne auda Renesme certandu-ne.
Pentru petrecere mi-am luat o rochie rosie care imi ajungea pna la genunchi, mi-am prins parul in coc si m-am machiat.Mike cand m-a vazut m-a imbratisat si mi-a spus ca o sa fiu ce mai frumoasa de acolo.Uram sa ma fac frumoasa pentru Edward, si ca din cauza lui ne-am mutat aici.El continua sa imi strice viata in continuare.La petrecere era deja multa lume sosita.Multe dintre persoane mi se pareau cunoscute.M-am intalnit chiar si  cu Jessica care arata de parca o calcase o masina.Se pare ca si-a facut o gramada de operatii la fata.Stateam cu fata spre usa cu paharul de sampanie in mana.Era sa il scap cand am vazut-o pe ELENA intrand alaturi de Damon.Am strigat-o si am fugit spre ea chiar daca lumea se uita ciudat la mine.Ce naiba, doar este cea mai buna prietena a mea si sora!
            -Bella!!! Nu imi vine sa cred , chiar tu esti?Cat ma bucur sa te vad.Am stat imbratisate o vreme pana si-a dres vocea Damon.
            -Nuuu,sunt “spiritul istoriei”, spun eu razand.Asta era un fel de gluma a noastra.Cand eram mici  si auzeam pe cineva spunand:” Chiar tu esti?” noi radeam si spuneam: “nuu este  spiritul istoriei”.Buna Damon!! Se pare ca ai ramas cu Elena, ma bucur pentru voi.Deci sunteti casatoriti?
            -Da!! Ne-am casatorit acum un an si tot aici am ramas.Dar lasa asta acum ,spune-mi pe unde ai umblat,  nimeni nu a stiut unde ai disparut de la bal.Am crezut ca ti s-a intamplat ceva rau.Mi-a fost atat de greu fara tine atata timp , noroc ca l-am avut pe Damon.Cum de ai venit inapoi?
            -M-am mutat ieri impreuna cu sotul meu, din cauza unor afaceri .
            -Vaii!! Nu imi spune ca te-ai casatorit Bella.dar stai putin cum de ai venit la petrecerea lui Edward.
            -Mike, sotul meu face afaceri cu Edward,iar el cand a venit azi la noi ne-a invitat.Elena a ramas muta de la atatea informatii.Damon nici macar nu mai staea cu noi, plecase fara sa imi dau seama.
            -Tu vrei sa spui ca Edward a fost acasa la tine?
            -Da!Sa fi vazut ce fata a facut cand m-a vazut, mai ales cand a vazut ca am si un copil.
            -COPIL!!! a tipat Elena.Tu ai un copil?
            -Da se pare ca are, nici mie nu mi-a venit sa cred.Dupa ce pleaca asa dintr-o data din Forks se intoarce pentru a se razbuna pe toti.Nu-i asa Bella?spune o voce din spatele meu.Fara sa ma intorc mi-am dat seama a cui este vocea, Edward!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu